خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه


c) پيغام آليس و امضاي ديجيتالي آن براي باب خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ارسال مي شود.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۲۲ طرح خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
حملات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی غيرفعال
6- اپتیمس G خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ال جیتلفن اپتیمس G ال جی کمی قبل از نکسوس 4 معرفی شد و از نظر جنبههای سختافزاری کاملا شبیه به نکسوس 4 است. اما این تلفن با طراحی خاص خود ال جی و بدون دخالت گوگل ساخته شده است. اپتیمس G از نظر دوربین، پشتیبانی از شبکه های مخابراتی و ضخامت بهتر از نکسوس 4 است و از نرم افزارهای اختصاصی ال جی به همراه رابط کاربری سفارشی این شرکت کرهای بهره میبرد. برای [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] مراجعه کنید.
نه كاملاً، اول اينكه اگر شما آنتي ويروس خود را به گونه اي تنظيم نكرده باشيد كه ترافيك ورودي از اينترنت را به طور اتومات اسكن كند در اين صورت حفاظت درستي انجام نداده ايد. دوم، هر روز ويروس ها و تهديدات جديد عليه كامپيوتر شما ظاهر مي شود، و اگر آنتي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ويروس شما Update باشد تا حدي مي توان به آن اطمينان كرد. بنابراين بايد ويژگي Auto-Update را فعال كنيد. سوم، يك پكيج امنيتي به تنهايي نمي تواند از كامپيوتر شما محافظت كند به عبارت ديگر هيچ آنتي ويروس يا پكيج امنيتي كامل نيست. بنابراين بهترين راه حل رعايت مجموعه اي از احتياطات و اقدامات امنيتي است. يعني يك آنتي ويروس، يك فايروال، يك Anti Spyware/Malware نصب كنيد و براي به روز رساني آنها به طور مرتب اقدام كنيد. وصله هاي امنيتي سيستم عامل و مرورگر خود را نصب كنيد. و وارد سايت هاي مشكوك به خصوص وب سايتهاي روسي و چيني كه قوانين بين المللي ارتباطات را رعايت نمي كنند نشويد.
چگونه آهنگ مورد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
قدير پور رستم ، مدل هاي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اعتماد بر بستر کليد عمومي ، کتاب مقالات چهارمين همايش ملي دانشجويي،انجمن کامپيوتر ايران ، 1381
جدول عملیات پایه از طریق خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کدهای دستوری
• حملة Known Signature – دشمن، كليد عمومي امضاء‌كننده را مي‌داند و جفت‌هاي پيام/امضاء كه به‌وسيلة صاحب امضاء انتخاب و توليد شده ‌است را ديده است. اين حمله در عمل امكان‌پذير است و بنابراين هر روش امضايي بايد در مقابل آن امن باشد. • حملة Chosen Message – به دشمن اجازه داده مي‌شود كه از امضاء‌كننده بخواهد كه تعدادي از پيام‌هاي به انتخاب او را امضاء كند. انتخاب اين پيام‌ها ممكن است به امضاهاي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از قبل گرفته ‌شده بستگي داشته باشد. اين حمله در غالب حالات، ممكن است غيرعملي به نظر برسد، اما با پيروي از قانون احتياط، روش امضايي كه در برابر آن ايمن است، ترجيح داده مي‌شود.
• فيلترکردن Headerهاي ايميل: ‌Headerها شامل ديتاي انتقال مانند اينکه ايميل از طرف کيست، براي کيست و غيره هستند. هکرها راه‌هاي زيادي براي دستکاري اطلاعات Header براي حمله به سرورهاي ايميل يافته‌اند. پراکسي مطمئن مي‌شود که Headerها با پروتکل‌هاي اينترنتي صحيح تناسب دارند و ايميل‌هاي دربردارنده headerهاي تغييرشکل‌داده را مردود مي‌کنند. پراکسي با اعمال سختگيرانه استانداردهاي ايميل نرمال، مي‌تواند برخي حمله‌هاي آتي را نيز مسدود کند.• تغييردادن يا پنهان‌کردن نامهاي دامنه و IDهاي پيام‌ها: ايميل‌هايي که شما مي‌فرستيد نيز مانند آنهايي که دريافت مي‌کنيد، دربردارنده ديتاي header هستند. اين ديتا بيش از آنچه شما مي‌خواهيد ديگران درباره امور داخلي شبکه شما بدانند، اطلاعات دربردارند. پراکسي SMTP مي‌تواند بعضي از اين اطلاعات را پنهان کند يا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تغيير دهد تا شبکه شما اطلاعات کمي در اختيار هکرهايي قرار دهد که براي وارد شدن به شبکه شما دنبال سرنخ مي‌گردند.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• هيچگاه از يك حافظه USB ناشناخته استفاده نكنيد- اگر يك حافظه USB مشكوك يا ناشناخته را مي خواهيد استفاده كنيد اول آنرا به افراد متخصص سازمان خود در زمينه IT بدهيد تا آنرا براي شما پاك سازي كنند. هيچگاه اين گونه حافظه ها را از روي كنجكاوي يا بخاطر فايل هاي عكس و فيلمي كه روي آن قرار دارد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به كامپيوتر خود متصل نكنيد. چون معمولا فايل هاي جذاب به عنوان تله استفاده مي شوند. ولي بوسيله آنها نرم افزار هاي مخرب وارد كامپيوترتان مي شود.
برگرفته از: یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته در نشستی در بوستون به دانشمندان اعلام کرد که سر انجام ممکن است با تلفن همراهی مواجه شویم که هرگز نیاز به اتصال به برق نداشته باشد. برای افزایش زمان بین دفعات شارژ گروه ناتان یک نمونه ی آزمایشی ساختند که با استفاده از آرایه ای از سلول های خورشیدی ساخته شده از لایه های نازک سیلیکون غیر متبلور هیدروژنه شده که روی صفحه ی نمایش گوشی سوار می شوند نور محیط را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. سلول فوتوولتاییک از مصرف بالای صفحه ی نمایش گوشی تلفن همراه بهره می گیرد. در یک صفحه نمایش OLED نوعی تنها حدود ۳۶ درصد از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نور ایجاد شده از جلوی صفحه ی نمایش تابیده می شود و مقدار زیادی از آن از لبه های صفحه ی نمایش هدر می روند. به این ترتیب ناتان و همکارانش در شرکت کانادایی IGNIS Innovation همچنین تلاش می کنند
خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.
۱. ارسال ١٢ به ١١١٢. تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢: به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ بفرستید:توجه: ثبت نام برای سرویس خط به خط رایگان خرید شارژ ایرانسل بانک ملی است.نحوه استفاده از سرویس خط به خط:برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود، می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:. روش پیام کوتاه: کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب: شماره دریافت کنندۀ اعتبار مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)و سپسشماره رمز ۵ تا ٨ رقمی را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید. از چپ به راست ۲. روش کد دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:

اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم صزف بر این که کدومش رو داریم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
رمزنگاري چيست؟.........................................................................................14 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
12 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مرداد 1391
ببینید من تجربخ جفتشون رو در حدود 7-8 ماه داشتو و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دارم.


از حجم ترافیک تا حجم ترافیک هزینه هر 1GB به ریال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
بدست اوردن IP ارسال کننده ایمیل در یاهو (Mail Beta ) :بعد از ورود به حساب خود در یاهو بروی یکی از نامه های ارسالی دوبار کلیک کنید تا نامه مورد نظر در پایین صفحه نمایش داده شود . بعد از باز شدن نامه ارسالی در بالای نامه بروی عبارت Compact Header ( یا Standard Header ) کلیک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Full Header کلیک کنید .بعد از کلیک بروی عبارت Full Header صفحه ای جدید برای شما باز می شود . در این صفحه به دنبال عبارت Received: from بگردید . البته در این صفحه ممکن است عبارت Received: from جند بار تکرار شده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باشد که ما آن Received: from را می خواهیم که در بالای آن آدرس ارسال کننده ایمیل درج شده است . بعد از پیدا کردن Received: from مورد نظر در مقابل این عبارت شما به راحتی می توانید IP ارسال کننده ایمیل را بدست بیاورید
ایرانسل: اپراتور ایرانسل در ابتدا که شروع به ارائه فناوری وایمکس کرده بود دارای مشکلاتی بوده که اکثر آن به ضعیف بودن سیگنال‌ها و یا به عبارت بهتر نبود دکل کافی مربوط می‌شد ولی با گذشت زمان کیفیت خدمات خود را در شهرهای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تحت پوشش افزایش داده و در در مرکز شهر‌ها و اطراف آن پوشش دهی خوبی دارد گرچه ممکن است برخی از افراد از ضعیف بودن سیگنال‌ها گله داشته باشند ولی در کل مراکز شهرهای تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی که با توجه به تراکم ساختمان‌ها و نزدیکی به دکل است مناسب می‌باشد و در حاشیه شهر‌ها نیز ممکن است کیفیت امواج دریافتی ضعیف یا در حد متوسط باشد که این مشکل با مودم بیرونی حل می‌شود.
: براي شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اينترنتی، شما تنها هزينه شارژ انتخابی خود را مي پردازيد و هيچگونه هزينه‌ای بابت كارمزد دريافت نمی شود.
تا کنون به پراکسي بصورت يک کلاس عمومي تکنولوژي پرداختيم. در واقع، انواع مختلف پراکسي وجود دارد که هرکدام با نوع متفاوتي از ترافيک اينترنت سروکار دارند. در بخش بعد به چند نوع آن اشاره مي‌کنيم و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شرح مي‌دهيم که هرکدام در مقابل چه نوع حمله‌اي مقاومت مي‌کند.البته پراکسي‌ها تنظيمات و ويژگي‌هاي زيادي دارند. ترکيب پراکسي‌ها و ساير ابزار مديريت فايروال‌ها به مديران شبکه شما قدرت کنترل امنيت شبکه تا بيشترين جزئيات را مي‌دهد. در ادامه به پراکسي‌هاي زير اشاره خواهيم کرد:
SMTP Proxy خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
براي دريافت راهنماي استفاده از خدمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF
به نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره والا من با دایل اپ هر شب یه فیلمه 1080 اچ دی دانلود میکنم ! تو چی؟ من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته و باید سرعتش هم بالاتر باشه


#98919191111111*10000*1234*132*نکات مهم در مورد انتقال شارژ :بهتر است قبل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابلتان اطمینان حاصل کنید.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

(a به توان 2) a2، يك مكمل براي نرم افزارهاي ضد ويروس و فايروال ها در ويندوز است. نرم افزارهاي ضد ويروس براي شناسايي ويروسهاي كلاسيك طراحي شده اند. بسياري از اين آنتي ويروسها در شناخت نرم افزارهاي دردسرساز ضعف دارند. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی a2 براي پركردن اين خلاء امنيتي ساخته شده است.
- این نیاز به شرکت‌ها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اجازه می‌دهد که گزارشات ریالی خود را بطور منظم با شرایط روز بروزرسانی می‌شود.


شبکه توزیع خدمات جیرینگ شبکه گسترده پذیرندگان جیرینگ در حال حاضر در بیش از 2000 نقطه و در تمامی نقاط ایران در دسترس شما هستند. برای واریز نمودن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پول یا برداشت آن از جیرینگ خود، می توانید به پذیرندگان جیرینگ مراجعه نمایید.پذیرندگان جیرینگ قبل از شروع به همکاری، با شرکت در دوره‌های آموزشی و یا استفاده از محتوای آموزشی جیرینگ، نحوه کار با جیرینگ را فرا می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل با جامعه جیرینگ ارتباط داشته باشند.
، عمدتاً بازی‌های کامپيوتری هستند، تا برنامه‌های کاربردی و بديهی است که چون مشتريان اصلی بلک‌بری کاربران تجاری هستند بازی‌های کامپيوتری برايشان از اولويت چندانی برخوردار نيست. البته برنامه‌هایی مثل Evernote و Wunderlist هم هستند اما هنوز هيچ يک از برنامه‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی Google Docs يا هيچ برنامه رسمی برای سرويس توييتر يا حتی برنامه بومی‌شده 1Password برای اجرا روی سکوی پلی‌بوک عرضه نشده‌است. علاوه‌بر اين، برای سرويس‌های پخش چندرسانه‌ای از جمله نت‌فليکس يا اسپاتيفای نيز هيچ برنامه‌ای در دسترس نيست. چنين وضعيتی برای سرويس BlackBerry App World که به اندازه Google Play قدمت دارد، جالب نيست و می‌توان درک کرد که چرا توسعه‌دهندگان زمان خود را صرف توسعه روی اين سکو نمی‌کنند.
• دیسک آنالایزرها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
دانلود و آپلود فایل‌ها و استفاده از پهنای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باند

ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گویا کد دستوری
وی افزود: استان اصفهان با ۵ میلیون نفر جمعیت، ۱۰۴ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شهر، ۸۸۸ روستا و ۲۳ شهرستان دارای پتانسیل بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
ود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان بخرید شارژ ه صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانکی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته خرید شارژ و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نمی‌باشد. L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.
حملات ممكن عليه امضاء هاي ديجيتالي.................................................12 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۵۱۲/۱۲۸ ۹۳۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
بعضی از کرم ها با اهداف تحقیقاتی و بررسی راه های مختلف انتقال کرم ها و بعضی دیگر با هدف شوخی و نمایش یک عکس جالب در دسکتاپ کامپیوتر ساخته می شوند.نکته مهم: بدون شک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک کرم علاوه بر ظاهر مفید یا بی آزارش ممکن است به صورت مخفی کارهای مضری نیز انجام دهد. به همین دلیل از نظر متخصصان امنیت تمامی کرم ها، مضر و جز بدافزارها طبقه بندی می شوند.

3-فایل‌های ضمیمه ایمیل (Email attachments ممکن است همراه یک ایمیل فایلی باشد که اگر آن را باز کنید، تروجان منتقل شود.) خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
ارائه سرویس های فوق العاده در کنار پرداخت ها:جیرینگ علاوه بر انتقال پول و پرداخت ها، سرویس های دیگری نیز ارائه می دهد مانند: یک فروشنده می تواند کلیه قبوض را پرداخت نماید، تراکنش انجام دهد، پرداخت های انبوه یا bulk paymentداشته باشد(مانند خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پرداخت حقوق پرسنل)، واریز و برداشت وجه به / از تلفن همراه مشترک انجام دهد و به ازای هر عملیاتی که انجام می دهد از جیرینگ کارمزد دریافت نماید.
همراه با ۲% شارژ بیشتر!با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ۵٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خودتان انتخاب کنید.
InstantSSL يک Web Server Certificate است که اجازه مي دهد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مشتريان و وب سايتها بتوانند يک تجارت الکترونيک (e-commerce) ايمن با اتصال کد گذاري شده SSL برقرار کنند. InstantSSL Web Server Certificateها با 98% مرورگرها سازگار هستند.
• شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. شـارژ الـکترونیکـی (e-Charge) شارژ خط به خط (P2P):انتقال مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به سایر خطوط ایرانسل. با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل:خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی. خرید شـارژ از طریق اینترنتكارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کد
• فیس بوک / هات‌میلکلاهبردان اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور فیس بوک، هات میل و دیگر وب سایت‌های مشابه را سرقت کرده و رمز عبور شما را تغییر می‌دهند. سپس برای همه دوستان شما ای‌میلی را ارسال می‌کنند که خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در آن آمده است در حالی که در مسافرت بوده‌اید همه پول‌های شما به سرقت رفته است و در حال حاضر نیازمند پول برای پرداخت هزینه‌های هتل هستید.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
6GB-18000t خرید شارژ ایرانسل بانک ملی


salam man ham mobinnet daram ham irnsel vali hichi خرید شارژ ایرانسل بانک ملی mesle mobin net nemishe irancel benazare man aslan khob nist
تازه فقط گفتم وارد اینترنت بشی و بگردی میشه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این قدر وای به حالی که بخوای دانلود کنی

مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.

يك روش جديد برای شارژ سيم كارت اعتباریشارژ اينترنتی يكی از جديد ترين روش های شارژ سيم كارت است كه به تازگی از سوی ايرانسل به مشتركين ارائه شده است برای استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتی بانك های طرف قرار داد ايرانسل يعنی بانکهای مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی شارژ کنید.در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتی انجام می شود؛ به اين صورت كه مبلغی معادل شارژ انتخابی از حساب بانكی شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده می شود، كسر می گردد. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
شكل 1- صفحه‌كليد مجازي سيستم‌عامل براي استفاده روي تبلت‌ها بهينه نشده‌است.شكل 2- در بسياري از برنامه‌ها كه براي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تبلت بهينه نشده‌اند، كنترل‌هاي برنامه نظير دكمه OK، Cancel از صفحه نمايش بيرون مي‌رود.


تعرفه GPRS خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بطور کلی حجم داده ها براساس بایت سنجیده می شود. همانطور که می دانید، حدوداً به هر 1000 بایت یک کیلوبایت (KB) و به هر 1000 کیلوبایت یک مگابایت (MB) می گویند. شما به آسانی می توانید در هرلحظه هزینه های خود را محاسبه کنید. کافی است تا تعداد بایت هایی که ارسال یا دریافت کرده اید را در تعرفه ضرب کنید.لطفاً به خاطر داشته باشید که کارکرد دیتای شما شامل کلیه اطلاعاتی خواهد بود که توسط خود شما یا به صورت خودکار از گوشی، رایانه دستی یا لپ تاپ شما ارسال و یا دریافت می گردد.براي مشاهده تعرفه GPRS برای نخستین بار در ایران...
در صورتی که از قبل ثبت نام نکرده اید، یک پیامک بدون متن از خط خود به شماره ١٣٠ ارسال و یا از خط خود با شماره ۷۰۰ (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس حاصل کرده و رمز ورود اختصاصی کنترل حساب اینترنتی خود را دریافت کنید.توجه: شماره سریال سیم کارت، پشت سیم کارت و همچنین بر روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد ذکر شده است.این سرویس برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری فعال خواهد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بود و از طریق آن مشترک می تواند با وارد کردن کد*150*شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده# یک پیام کوتاه (SMS) رایگان به شماره مقصد ارسال کرده و از دارنده شماره بخواهد با او تماس بگیرد؛ حتی زمانیکه اعتبار مکالمه مشترک تمام شده و یا خط تلفن او قطع شده باشد. با وارد کردن این کد، پیام کوتاه زیر به دریافت کننده ارسال می شود:
ایرانسل پرداخت آسان و پشتیبانی خوب مخصوصا در ساعات 7 تا 12 شب در روز های پایانی ماه ووو ...مبین نت ارزان ارزش داره بخرم ولی میدونم نه آنتن دهیه خوب داره و نه پشتیبانی و سهولت پرداخت و هم قطعی کامل از شبکه/ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به گفته ی دوستان دانشگاهی که مبین نت دارن و در منطقه جنوب تهران بیشتر هستند ...
استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از افزونه Noscript در فایر فاکس. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید:





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: